piątek, 13 kwietnia 2012

Ona


D A W N I E J

Muszę być silna. Nie dla siebie, nie dla byle kogo. Dla niej. Dla tej małej kruszynki, która przejęła cały mój świat, gdy tylko się pojawiła.


To jest trudne. Z każdym kolejnym dniem mam wrażenie, że nie dam rady. Mam ochotę ukryć się gdzieś, gdzie nikt mnie nie znajdzie, jednak nie mogę. Bo gdzieś tam czeka ktoś, dla kogo jestem całym światem.


I co teraz zrobisz?
Nie wiem, ale się nie poddam.



D Z I S I A J

Stałam się silna. Czemu? Bo nie jestem sama. Dzięki bliskim wszystko staje się niezwykłe. To prawdziwy przepis na szczęście.


Może to małe głupki, ale moje. Nie oddałabym ich za wszystkie skarby świata.


Teraz jestem gotowa na wszystko. Ciskajcie we mnie gromy, a ja je odbiję.


Liczę się ja i moja rodzina. Tak, przyjaciele też do niej należą.
Całą resztę może szlag trafić.



I N N E





Zakładka będzie z czasem rozbudowywana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz