wtorek, 24 stycznia 2012

Rekrutacja

W tym miejscu się zgłaszacie, ale najpierw należy zapoznać się z regulaminem!
Szukamy osób, które nie cechują się słomianym zapałem, więc przemyśl to przed napisaniem zgłoszenia.
Osoby, które chcą zająć bohatera z 'wolnych postaci' prosimy o napisanie tego w zgłoszeniu.
Co musi się znaleźć w komentarzu:
Płeć, imię i nazwisko postaci oraz e-mail, koniecznie z Gmaila!

Na przyjęcie zaproszenia czekamy 4 dni, na publikację karty kolejne 4 dni. W przeciwnym razie usuwamy zaproszenie lub osobę z autorów.

98 komentarzy:

  1. Zajmuję postać Megan Harris ^^
    i chciałabym zaklepać wizerunek Tonkin

    ivettavoudrey@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pijana.lizakami@gmail.com24 lipca 2012 20:51

    zaklepać wizerunek Lucy Hale!

    OdpowiedzUsuń
  3. strawberry.kiss090@gmail.com24 lipca 2012 20:52

    Biorę Nathana! :D I wizerunek pettyfer'a

    OdpowiedzUsuń
  4. niebieski.zelek@gmali.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tatsuya.morimoto.123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ardynaskela@op.pl
    Chciałabym zająć postać Adama Thompsona i zająć postać Andrew Smitha albo Jamiego Wisea (Administratorka Lena sobie wybierze :D), o ile możliwym jest nieskorzystanie z proponowanych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Czekajcie, czekajcie.
      Możecie mi jeszcze raz wysłać na zzydrate.anatomy@gmail.com? Bo na wcześniejszym się coś "pokićkało".

      Usuń
    2. Wysłane. A co do wizerunku to cholernie trudny wybór, dlatego wolę go nie podejmować :D Byle by zdjęcia były ładne, o!

      Usuń
  8. ja, ja chcę! i jeszcze nie ma środy, wy łotry :P nie zapisałam sobie karty Ori, galerii, powiązań. kartę i tak miałam pisać od początku, ale tak na pamiątkę ;( Wy, złe, złe. Obiecuję przestać być na urlopie, chociaż to może być trudne xD

    oriane.armastus@gmail.com

    i jeszcze raz powtarzam, jeszcze nie ma środy! złe jesteście i tyle. o.

    a i jeszcze Ninę Dobrev mi zajmicie na Ori, o. bo się do niej przywiązałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja chciałabym zająć postać Jamesa Williamsa i zarezerwować wizerunek Ashleya stymesta ;D karta0postaci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. truskawki.maliny@gmail.com i wizerunek Dianny Agron :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fllow0628@gmail.com
    <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  12. zabilimizolwia2@gmail.com prawdopodobnie mężczyzna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. moorer742@gmail.com tym razem dla Robbiego wizerunek Matta Lantera ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. scar.lavender@gmail.com

    wracamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. lidowa3@gmail.com kobieta

    OdpowiedzUsuń
  16. susannesimon93@gmail.com
    Wracam, ale z inną postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chce.byc.goferem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. footloose.bijacz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mamtojuzz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. głupota moja, wybaczcie... palnęłam literówkę w adresie e-mail.
    Jeszcze raz na susannahsimon93@gmial.com, poproszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. mężczyzna, Mike Cohen, berry.milkshakes@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kobieta, Allison Grey, moonster.cookies@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. niebieskooka.realistka@gamil.com Chłopk, Jonathan Blanchard, i prosiłabym o zarezerwowanie wizerunku Olly'ego Murs'a jeżeli można.

    OdpowiedzUsuń
  24. dziewczyna. Bon Malaparte.
    bon.malaparte@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. chloebooth80@gmail.com dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie doszło do mnie niestety zaproszenie. Czekałam dla pewności kilka dni, ale nic z tego :(
    susannahsimon93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bionair69@gmail.com ; mężczyzna

    OdpowiedzUsuń
  28. whybaml6@gmail.com chłopak

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. cruelless@gmail.com, mężczyzna: Philip Joined

    OdpowiedzUsuń
  31. colin.stringer123@gmail.com , mężczyzna : Colin Stringer

    OdpowiedzUsuń
  32. zycietosurfing@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. czy Megan z wolnych jest zaklepana? jeśli tak to stworzę własną postać.
    barcalowe1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym wrócić ze swoją kartą ^ ^
    querida.espiritu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja tez wracam :D znaczy z inną postacią, ale cicho :D
      enzo.ancillion@gmail.com

      -> Nejcik xD

      Usuń
  35. a co tam :D destinyysalvage@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. futurestartsslowly@gmail.com, prosiłabym o zarezerwowanie wizerunku Daniel'a Sharman'a.

    OdpowiedzUsuń
  37. claw.lidell@gmail.com , kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym przejąć postać Ericii Reyes oraz zarezesrwować wizerunek Dianny Argon :)
    nie.widziales.tego.jeszcze@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. kiinga1513@gmail.com
    Kobieta

    OdpowiedzUsuń
  40. Kobieta, Cocaine Lumiere. c1235789@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kobieta, Meredith Morton. meredith.morton661@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. kobieta Katy Wayne watchnleaarn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mężczyzna. Najwyższy czas wrócić na bloga. :D freddiexbrightest@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. blacksheeptallulah@gmail.com, kobieta. Chciałabym zarezerwować wizerunek Crystal Reed.

    OdpowiedzUsuń
  45. wowlovelyshit@gmail.com/ i prosiłabym o zajęcie wizerunku Gillian Zinser

    OdpowiedzUsuń
  46. kobieta, Danny Rose, dannyrose1113@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. littlerunwayy@gmail.com; postać męska.

    OdpowiedzUsuń
  48. vegasgirlcantsayno@gmail.com i chciałabym zająć postać Adama Thompsona

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziewczyna, Linroe Collins, linroecollins@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. chłopak Anthony Black szarszi90@gmial.com i poprosiłabym o zarezerwowanie wizerunku Gasparda Meniera

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja wiem, że tak się nie robi i pewnie mnie tu już nie lubicie i najchętniej to byście mnie zjedli żywcem, ale obiecuję, że jak teraz nie wypali mi Avery to już nigdy już tu nie wrócę. Mam jakiś cholerny sentyment do tej cholernej Ave. Mogę dostać jeszcze raz zaproszenie i powrócić z nieco odświeżoną kartą? I od razu mówię, że zaklepuję wizerunek Amber Heard.
    laaveryevans@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avery, nadal Cię kochamy i zawsze cieszymy się na Twój powrót <3

      Usuń
  52. A ja tu kiedyś byłam ;) I chcę wrócić, o ile można. Lilith Fogelberg, proszę zaklepać wizerunek Felice Fawn.
    czarnooka.temperowka94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. panna.frank@gmail.com
    Erin O'Hara

    OdpowiedzUsuń
  54. allonestle@gmail.com
    A buzi użyczy Colton Haynes więc proszę o rezerwację tego wizerunku :)

    OdpowiedzUsuń
  55. dziwacznymail@gmail.com
    Rezerwacja na mordkę Adama Brody. ; )

    OdpowiedzUsuń
  56. justi.wi6@gmail.com i poproszę o zarezerwowanie wizerunku Blake Lively

    OdpowiedzUsuń
  57. anabelle3121@gmail.com
    Wendy Turner

    OdpowiedzUsuń
  58. Chciałabym przejąć postać Erici Reyes.
    bezkres.paranoi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nie zauważyłam, że ta postać jest już zajęta. W takim razie odwołuje,ale zaproszenie nadal chce. :D

      Usuń
  59. elieneeliene2@gmail.com, mężczyzna: Edward Olsen

    OdpowiedzUsuń
  60. Mężczyzna, Jack Harper (wizerunek Brant Daugherty)
    jack.harper.bg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. nielubieobludy@gmail.com
    Kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  62. czesc.jestem.nate@gmail.com
    rezerwuję twarzyczkę: James Franco

    OdpowiedzUsuń
  63. candyturtle26@gmail.com
    Nanna Viens - chciałabym zaklepać twarzyczkę Alexandy Wydrych

    OdpowiedzUsuń
  64. lexi.vampire1513@gmail.com
    kobieta

    OdpowiedzUsuń
  65. lijuunmin@gmail.com
    rezerwuję buźkę: Kim Sang Bum

    OdpowiedzUsuń
  66. milesjuniorcouper@gmail.com
    jeżeli jest dostępna to rezerwuję twarzyczkę Ashley Benson.

    OdpowiedzUsuń
  67. via.inn12@gmail.com, chciałabym również zarezerwować wizerunek Holland Roden, o ile nie jest jeszcze zajęty :)

    OdpowiedzUsuń
  68. blauhbla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. horribleworld614@gmail.com
    Chciałbym jeżeli to możliwe wziąć postać Arno Jensona z wolnych postaci.

    OdpowiedzUsuń
  70. sunnyflower370@gmail.com
    Mogę przejąć Megan Harris i przy okazji zarezerwować wizerunek Phoebe Tonkin? : )

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapiszę się jeszcze raz, bo skoro Jack się pojawił na innym blogu, to mogłabym przenieść moją Ruby xP Z nią jest o tyle łatwiej, że mam ją od ponad roku i wena na nią mam zawsze, tylko muszę znaleźć dla niej odpowiedniego bloga, bo to dla mnie wyjątkowa postać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i Lena, mogłabym do ciebie numer gg?

      Usuń
    2. Nie za bardzo, bo to mój prywatny i nie chcę go wszystkim podawać :D Ale możemy się spotkać zaraz na czacie i pogadać o czym tam chcesz :)
      W ogóle nie wiem jakiego masz maila, więc trochę słabo z wysłaniem zaproszenia xD

      Usuń
  72. Hmm... Widzę, że wyżej ktoś już chciał przejąć postać Arno Jensona, ale w wolnych postaciach nie jest to uwzględnione.
    No ale w każdym razie jeżeli nadal jest wolny to ja poproszę ;x
    suziewoolstone@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. No Spencer, nooo.9 września 2012 11:13

    Ktoś mnie jeszcze pamięta, miśki?
    spencerxclark@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. ivett.carter@gmail.com
    Chciałabym zarezerwować buźkę Blake Lively ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. kobieta, Abigail Sciuto, stayheremarvel@gmail.com

    [I zależy mi by ta postać konkretnie tak się nazywała, więc będę happy jak admin to przetrawi]

    OdpowiedzUsuń
  76. cajun2991@gmail.com | Antoine Delacroix | Wizerunek: Taylor Kitsch ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. badam.grunt.pod.stopami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. finchcarrey@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. czas0zatrzyma0serce@gmail.com // i chciałabym zająć postać Randy'ego Meisera :)

    OdpowiedzUsuń
  80. o! mogę poprosić o zaproszenie i zarezerwować sobie jedną z bohaterek II generacji? (kokretnie Paige) :)

    lilianneevans93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń