wtorek, 24 stycznia 2012

Zajęte wizerunki

Pod tym postem wpisujecie imię i nazwisko postaci oraz imię i nazwisko osoby, która użyczyła waszemu bohaterowi wizerunku.
Zakładka ta została stworzona by ułatwić nowym autorom życie ;)

Miranda Kerr - Jasmine Walsh
Carey Mulligan (zaklepana) - Lena Carter
Lily Collins  - Clarissa Alva de Silva
Nina Dobrev - Oriane Armastus
Miley Cyrus - Nicke Papulias
Astrid Berges-Frisbey - Lilianne Griffin
Mila Kunis - Scarlett Lavender
Ebba Zingmark - Destiny Salvage
Gillian Zinser - Florence Velarde
Amber Heard - Avery Evans
Lucy Hale - Linroe Collins
Charlotte Free - Jamaica Coach
Minka - Ruby Hatton
Pauley Perrette - Abigail Sciuto

Aaron Johnson - Robbie Moore
David Franco - James Williams
Ash Stymest - Nathaniel Williams
Tanner Patrick - Daniel Morris
Brant Daugherty - Jack Harper
Thomas McDonell - James Marshall
Adam Brody - Zachary Collins
Kim Hyun JoongKim Yin Joon
Evan Peters - Arno Jenson

31 komentarzy:

  1. Moje jednorożce proszą, aby zająć dla tu napisać:

    Nina Dobrev - Oriane Armastus

    Nie wolno nie posłuchać jednorożców.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zrobiłam jeszcze karty, ale poproszę zapisać Alex'a Pettyfer'a

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak psze zmienić na Shenae Grimies :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poproszę o zaklepanie Astrid Berges-Frisbey dla Lily Griffin, ktora pojawi się na dniach, dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  5. andrew garfield - chciałbym zaklepać, can I? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Troian Bellisario dla mojej Scar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak już w rekrutacji pisałam proszę zaklepać mi Gillian Zinser, karta jest w budowie (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Steven R. McQueen, karta w budowie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jamsowi Marshalowi użyczył twarzy Thomas McDonell.

    OdpowiedzUsuń
  10. Adam Brody [dopiero zauważyłam tą zakładkę...]

    Zack Collins

    OdpowiedzUsuń
  11. Josh Beech zmieniony wizerunek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja chcę zająć Alexandrę Wydrych, karta już się tworzy.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kim Yin Joonowi twarzy użyczył Kim Hyun Joong.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jednak powracam do wizerunku Aarona Johnsona więc proszę o zmianę z Lantera :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jednak chciałabym zająć Milę Kunis.

    OdpowiedzUsuń