niedziela, 2 września 2012

음 김 준, a Ty?




Kim Yin Joon
25 lat, 17 lipca 1987 roku 
 Korea Południowa, Seul 
 stażysta w Palm Springs High School



Jaką masz osobowość?
Nie jestem psycholem, nie jestem sadystą, nie jestem masochistą, nie jestem nałogowcem, nie jestem pesymistą, nie jestem kłamcą, nie jestem wredny, nie jestem chamski, nie jestem rozmowny, nie jestem śmiały, nie jestem rozrywkowy.
Skoro wiem, kim nie jesteś, to kim JESTEŚ?
Jestem Kim, a kim jestem? Jestem normalny, jestem wrażliwy, jestem czuły, jestem spokojny, jestem optymistą, jestem szczery, jestem sympatyczny, jestem uprzejmy, jestem cichy, jestem nieśmiały, jestem aspołeczny. 
Chciałbyś mieć dziewczynę?
Nie zrozumie mnie żadna. Jedyne, czego chcę, to mężczyzna. Lubię kobiety, ale nie potrafiłbym oddać im się emocjonalnie.
Związek z mężczyzną?
Wyuzdany seks, chamstwo i tak dalej? Jeśli to masz na myśli, to nie tak go widzę. Związek z mężczyzną, byłby dla mnie czymś wyjątkowym. Chciałbym uczucia. Chciałbym być dla niego najważniejszy. Chciałbym nazywać się jego wszystkim.
Krytyka?
Co mnie obchodzi krytyka? Będę dążył do swojego szczęścia, nawet, jeśli ludzie będą patrzeć z obrzydzeniem i uważać, że miłość do kogoś tej samej płci jest obleśna. Tak samo jest z innymi rzeczami, chociażby z wyglądem. Jeśli chce mieć rude włosy, to będę je miał. Jeśli lubię mieć bursztynowe oczy, to takie będę miał i słysząc, że komuś się nie podobają, nie kupię sobie kolorowych soczewek, żeby mu pasować. Jeśli ktoś mi powie, że sto dziewięćdziesiąt centymetrów to zbyt wysoki wzrost, nie będę chodził z podkurczonymi kolanami.
Nudzisz się i...
...komponuję, piszę swoje piosenki, śpiewam. Interesuje mnie muzyka i wszystko, co z nią związane. Chcę być piosenkarzem. 
Poza muzyką, jest coś innego?
Wiele rzeczy, to zależy od tego, co mi przypadnie do gustu.


Because I'm Stupid
wykonanie: Kim Yin Joon


Nie czujesz się kopią swoich braci bliźniaków?
Jest nas trzech, ale każdy jest inny. 
Czy rodzice Was kiedykolwiek faworyzowali?
Zawsze byliśmy równi i nadal jesteśmy, oceniają nas sprawiedliwie, nigdy nie wspólnie.
Wy, sami, walczyliście o coś kiedyś między sobą?
Kilka milionów bzdur. Nigdy o nic wielkiego.
Przyjaciel.
Lee Joon Min. Będąc w bogatej rodzinie, takiej, jak jego, doskonale wiem, co to znaczy szukać żony na siłę, być stale obserwowanym, nie mieć swoich zainteresowań, pasji i tym podobnych. Dzięki niemu, odkryłem swoje talenty. Zrozumiałem, że robiąc to, co narzucają mi inni, nigdy nie będę szczęśliwy.
Narzucono Ci dziewczynę?
Tak. Zanim dowiedzieli się, że wolę mężczyzn, chcieli mnie zaręczyć z córką partnerów biznesowych, ku lepszej współpracy.
I co było dalej?
Odmówiłem. Wszystko spokojnie wyjaśniłem. Nie było awantur.


Co jest teraz? Jestem wolny i niezalezny.


AUTOR

Cześć. Wątki i powiązania na yes! Buzia Kim Hyun Joonga, piosenka też jego, ale mojej postaci na potrzeby KP. Gify z tumblr.

3 komentarze:

  1. Destiny Salvage2 września 2012 17:45

    [To ja chcę wątek! :D a na Birmingham kiedyś wrócisz, czy Hyun została porzucona? ;>]

    OdpowiedzUsuń
  2. [Przepraszam ale muszę... Lee <3 Moje słońce! Od razu poznałam.. TO ja dziękuję i do widzenia ;3]

    OdpowiedzUsuń
  3. [Leeś <3 tu Lenka od Jamesa, gadulcaaaa dawaj słoneczko ;3]

    James Marshall

    OdpowiedzUsuń