piątek, 24 sierpnia 2012

LISTA OBECNOŚCI

Tłumaczyć tytułu raczej nie trzeba.
Wszyscy są zobowiązani do wpisania się pod tą listę. Nawet nowi autorzy. Nie dotyczy to osób na trwających urlopach.
Czekamy do 2 września.
Tumblr_m87evvd6lh1qhennco1_500_large

Osoby obecne:
Lena Carter
Jasmine Walsh
Destiny Salvage
Amelia Turner
Clarissa Alves de Silva
Florence Velarde
Nicke Papulias
Scarlett Lavender
Grace Mayhew
Oriane Armastus
Avery Evans
Lilith Fogelberg
Linroe Collins
Chloe Booth
Jamaica Coach
Wendy Turner
Christilla Lawrence
Nanna Viens

Adam Thompson
Nate Williams
James Williams
Freddie Brightest
Robbie Moore
Lennon Roberts
Anthony Black
Sebastian Whispers
Zack Collins
Edward Olsen
Philip Joined
Jack Harper
James Marshall
Daniel Morris

32 komentarze:

  1. Jestem i nigdzie się nie wybieram :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Scarlett Lavender24 sierpnia 2012 19:29

    No to ja też, niezalogowana, ale jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem, dopiero odpaliłam kompa po powrocie znad morza i się melduję :D Gotowość do bojów od jutra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Po nieoczekiwanej awarii komputera wracam, zmieniam trochę kartę i biorę się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powróciłem, jestem obecny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karta się dopiero tworzy, ale jestem.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum